Wednesday, June 22, 2011

BeReHaT seBeNTaR BeRsama CameRa


                                                 
                                                   


snap pict. merupakn slh 1 xtvt aku apbla mmpnyai mse yg tluang.
tatkala aku gembira, bosan mahupun sedih...aku tetp  akn tangkp diri sndiri.
kre hobi la jgak ne. tak kre la kat toilet skalipun, asal je ad ksemptan memg aku akn bgambar.
xtvt ne sgt mnarik bgi aku, dan aku tak pernh berasa bosan.
meskipun aku ske amik pict diri aku sndiri, tak pernh aku bosan dgn pnampilan diri.
sbalikny aku cba tuk mperbaiki diri ini dan mensyukuri nikmat yg diberikn kpda aku.
Thanks God. anugrah yg Engkau berikn sgt besr buat aku.
erm~1 yg sllu aku kne tegur ialah "asal je ade kesempatan mest ko amik gmbr".
aku tsenyum je la org tegur aku...aku dengn jwpn yg sme stp kli org tegur mcm tu...
"memg aku ske amik gmbr.lgipon takkan b'ulang lgi mse ne...klu yer pon mayb tak sme".
ok la...ne aku nak share lgi pic2 aku yg len...sume pic aku tau...
pic ngan kengkwn bnyk..tp, 2 len cter...hihi...
jdi, korg mest fhm kn yyg aku akn amik gmbr ble2 mse, dmne pon jua n spe pon ngn aku...
klu ade yg bce, yg sdi lawat blog aku ne..komen aku tak kisah...
aku terima dgn hati tbuka...


jgn pnah bosan utk kte amik gmbr...ne bole jdi kngan kte tau...hehe
gpon, hri yg blaku smlm tak sme dgn hri mendatang...:D
at the end : p/s;
syukuri nikmat yg kte dpt wlu mcmne skalipon keadaan kte...
krna tu la diri kte dan kat luar sne msih ade yg mmpnyai kekurgan anugerah diri...
peace...:D

Thank sudi baca entry di atas nie . . ^^

No comments:

Post a Comment