Tuesday, June 21, 2011

aNaK buaH kesayaNgaNKu

penyayang ??? yep, memg aku sorg yg penyayang. t'utamany pda kanak2. aku bsyukur sgt dpt ank buah yg rmi.ank kakak,n ank abg...aku xde ank lgi..hehe..still young tuk fkir sume 2..hehe.btw, apepon karenah bdk2, aku cba ikut rentak diorg. yg best nye, ble blik kpg...pnuh keliling aku ne ngan ank buah aku dri yg kecik smpi la yg bsr ckit...hihi...best sgt2...meriah je hri2. wpon kdg2 trsa mcm tganggu, tp aku tetp lyn dorg sume. tak nak la nant klu aku tak layan dorg kte uncle die ne jahat kan...gpon, nant ble dorg dah smkin bsr ??? bukn gemoookkkk...hihi...usia mningkt la...tak sme dah cra dorg lyn kte...cra dorg manje...yg tggl hanya kenangan...2 yg aku nak biarlah kenangan aku dlu dgn mrka mgembirakan aku dan jga mrka sndiri.
tak kra yg mne lki, yg mne pompuan, yg mne kcik n besr...sume taknak mengalah nak rapat kat uncle die ne..aku la 2 kan...hihi...nak cter pnjg2 pon, mayb ad yg tak ske kat budak2...tp, klu aku memg tak ske dgr org yg tak ske or syg kat budak ne...hehe...biase la 2 kan...ne, aku share ckit pic ngn bbrpa ank buah aku...nak share bnyk2 sush jgak...:D...peace...:)


    









rmi kan anak buah aku...hehe...meriah...penuh rumah ble sume ne bkumpul..
kat ats ne ad 13 org je...klu yg sbnrny ade 2 org lgi baby gurl...ank abang sulung dan kdua...
kat ats ne sume ank2 kakak aku...

ok..lastly nak tgglkan pesanan lgi..hehe...p/s aku : sayangilah sesama kita untuk merasai kebahagiaan hidup yang sebenar...peace..<3


Thank sudi baca entry di atas nie . . ^^

No comments:

Post a Comment